cinsel sohbet mp3 indir mircturk.gen.tr bahisnow properties for sale in turkey assos pansiyon

Zdrowie, siła, energia !

Banany: przedmeczowy dopalacz

– Składniki pokarmowe w bananach pomagają twojemu sercu, mięśniom, nerkom, nerwom i szkieletowi. Są idealne przed meczem, ponieważ mają wysoki poziom węglowodanów, które można zamienić na energię.

Rodzynki: duże źródło energii

– Owoce zawsze lepiej smakują, gdy są świeże i dojrzałe. Ale, jeśli chodzi o dostarczanie energii i substancji odżywczych przed meczem piłki nożnej, czasami najlepiej mieszać świeże i suszone owoce. Rodzynki, czarna porzeczka i figi nigdy nie zawodzą, pod względem dawania energii z naturalnych cukrów.

Aby przeczytać artykuł w całości oraz zobaczyć zdjęcia z tego wydarzenia, kliknij przycisk „czytaj dalej”

Morele: żywiciele płuc

– Morele bogate w witaminę A, C i E, potas, żelazo oraz betakaroten są wspaniałą przekąską przed meczem, bo ochraniają serce, odżywiają płuca, zapobiegają kaszlowi i łatwo je strawić. Dla większej dawki energii z moreli, powinieneś jeść je zasuszone.

Jagody: odporność

Jagody są świetnym posiłkiem przed grą, bo poprawiają system odpornościowy – tak często narażony podczas ćwiczeń. – Przeciwutleniacze mogą zneutralizować wolne pierwiastki produkowane podczas metabolizmu. Chronią ciało przed niszczącymi efektami działań tych wolnych pierwiastków.

Jabłka: bieganie bez przerwy

– Wysoka zawartość tkanek w jabłkach jest ważnym źródłem dietetycznych flanowoidów. Jabłka uzupełniają niewystarczający poziom włókien w organizmie. Katechiny oraz kwercetyna znalezione w jabłkach chronią płuca piłkarzy i zapewniają im swobodne bieganie.

Truskawki: pogromcy zmęczenia

– Ich zawartość azotanu może pomóc w niższym zapotrzebowaniu na tlen podczas ćwiczeń, przez co mniejsze zmęczenie. Połącz z nimi winogrona, bo one też są dobrym źródłem azotanów.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *